ew
Kredyt gotówkowy dla marynarzy, leasing czy może wynajem? Co jest korzystniejszym rozwiązaniem dla marynarza w przypadku zakupu samochodu? Na jaki okres najlepiej wziąć kredyt lub leasing? Na kolejne pytania związane z kredytami odpowiada ekspert, doświadczony pracownik wielu banków - Andrzej Bobrowski.
Aby odpowiedzieć na pytanie co jest lepsze i korzystniejsze kredyt gotówkowy czy leasing najlepiej jest przyjrzeć się cechą wspólnym i różnicą przy korzystaniu z zakupu np. samochodu. Porównanie najczytelniejsze będzie jeśli przedstawię je w tabeli poniżej.
Dodam że kredytem gotówkowym mogą Państwo sfinansować wiele celów. Co to oznacza ?
Chcąc coś kupić lub np. obniżyć koszty już posiadanych zobowiązań możemy zrealizować nasze potrzeby uzyskując na nie wszystkie środki pochodzące z jednego kredytu. Będziemy płacili 1 ratę . Będziemy mogli go w każdej chwili spłacić bez dodatkowych kosztów.
Jak załatwić taki kredyt gotówkowy? Czym się charakteryzuje?
Proponuję:
1. Umówić się na spotkanie - możemy spotkać się w Państwa miejscu pracy lub zamieszkania.
2. Dokumenty – wypełnimy wspólnie - wniosek kredytowy.
3. Brak wymogu zabezpieczenia – kredyt na dowolny cel lub wiele celów nie wymaga zabezpieczenia czy poręczenia osób trzecich.
4. 1-2 dni robocze to czas potrzebny na uzyskanie przez Państwa środków na wyznaczone cele.
5. Max. kwota kredytu to nawet o 300.000 PLN
6. Swoboda dysponowania środkami z kredytu – Bank po wypłacie środków nie rozlicza nas. Oczekuje tylko co miesięcznej spłaty rat.
Pan Andrzej Bobrowski proponuje ze swej strony pełen profesjonalizm wynikający z doświadczenia zawodowego, który nie pozwala na narażanie Klientów na zbędą stratę czasu. Co więcej, od dziś każdy może zadać pytanie związane z kredytami indywidualnymi i firmowymi. W tym celu, można skontaktować się bezpośrednio z panem Bobrowskim telefonicznie (601 860 370 ) lub poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie internetowej https://all-kredyty.pl/
Konferencja dt. bezpieczeństwa powodziowego w dorzeczu Wisły z udziałem ministra infrastruktury
Raportowanie ESG – nowe obciążenia finansowe dla przedsiębiorców i brak polskich regulacji
Nowi wiceprezesowie w Zarządzie Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A.
XII Ogólnopolska Konferencja Prawa Morskiego
Bandera, armator, wynagrodzenie - marynarskie podatki w praktyce
Ubezpieczenia Kadłuba i Maszyn (Hull & Machinery) – podstawowe ryzyka morskie jednostek pływających