Katarski Nakilat zanotował największy
zysk od momentu swojego powstania. Największy przewoźnik LNG na
świecie zanotował zysk netto w wysokości 318,9 mln dolarów. To o
15,7 proc. więcej niż 2019 roku.
Pomimo skutków globalnej
pandemii COVID-19, firma zakończyła drugą fazę zmiany zarządzania
flotą, w której uczestniczy 7 przewoźników. Firma odebrała
również dwie nowe konstrukcje MEGI LNG. Zakończono również
pierwsze przejście FRSU do zarządzania NSQL.
Nakilat odnotował przychód w wysokości 4,02 miliarda rialów katarskich (1,1 miliarda dolarów), o 3,4 procent więcej niż w 2019 roku.
Mohammed Bin Saleh Al Sada, prezes zarządu Nakilat, powiedział: „W minionym roku Nakilat, podobnie jak reszta światowego przemysłu żeglugowego i morskiego, musiał stawić czoła bezprecedensowym wyzwaniom związanym ze swoją działalnością z powodu globalnej pandemii COVID-19 . ”
Dyrektor generalny firmy, Abdullah Fadhalah Al Sulaiti, dodał, że w trudnym otoczeniu biznesowym Nakilat konsekwentnie realizuje s”woje długoterminowe strategie, utrzymując wydajność operacyjną przy jednoczesnym zapewnieniu dyscypliny fiskalnej w naszych globalnych operacjach żeglugowych i morskich”.
Polski sektor transportu wodnego podkreśla znaczenie współpracy w obszarze badań i rozwoju
Nabrzeże Hanzy– nowa nazwa Nabrzeża Wyspy Spichrzów w Gdańsku
Rynek kontenerowy nadal w dołku
Oceanarium w kołobrzeskim porcie – nowa, całoroczna atrakcja?
Hongkong wypada z czołówki najbardziej zatłoczonych portów świata
Jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. nieruchomości portowych