Nippon Yusen Kaisha (NYK Line), poinformował, że spółka joint venture Marine LNG Zeebrugge, powołana do zarządzania marką Gas4Sea, została rozwiązana.
Przypominamy, że spółka joint venture została utworzona przez NYK Line, Engie i Mitsubishi Corporation jako jednostka bunkrująca LNG.
Partnerzy dodatkowo zgodzili się przenieść wszystkie udziały w wyłącznym holdingu statków do bunkrowania LNG Engie Zeebrugge na NYK i uczynić holding jednostką NYK.
NYK zmienił nazwę LBV z Engie Zeebrugge na Green Zeebrugge.
W odpowiedzi na spodziewany wxczrost globalnego popytu na paliwo LNG, NYK rozpocznie w przyszłości bunkrowanie paliwa LNG w ramach nowego schematu - podała spółka w komunikacie.
Grupa będzie nadal rozwijać rynek paliwa LNG w zakresie bunkrowania paliwa LNG, promować konwersję paliwa żeglugowego na LNG i przyczyniać się do zmniejszenia obciążenia środowiska przez statki.
Zbudowany przez Hanjina Heavy w stoczni Yeongdo w Pusanie w Korei Południowej Green Zeebrugge działa z portu w Zeebrugge od 2017 roku. Statek ma ładowność 5000 metrów sześciennych schłodzonego paliwa.
Jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. nieruchomości portowych
Rozpoczęła się decydująca faza realizacji Morskiego Terminala Przeładunkowego
Grupa OTL z dużym wzrostem z działalności portowej
Greckie stocznie się odradzają. Europejskie walczą o przeżycie. Porównamy siły z Azją na Posidonia 2024
Kandydat na prezydenta Elbląga zapowiada współpracę z Gdańskiem dotyczącą m.in. portów
Van Oord buduje bazę offshorową na Łotwie