treść ogłoszenia:
Przedmiot: Zakup i dostawa sprzętu hydrologicznego, geologicznego i aparatury pomiarowej
Organizator: Akademia Pomorska w Słupsku
Adres: ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk
Województwo / powiat: pomorskie, powiat Słupsk
Państwo: Polska
Telefon / fax: Tel.: +48 598405327, Faks: +48 598405380
E-mail: zampub@apsl.edu.pl
Opis: II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Zakup i dostawa sprzętu hydrologicznego, geologicznego i aparatury pomiarowej do kształcenia praktycznego na Akademii Pomorskiej w Słupsku
II.1.2)Główny kod CPV
38000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup i dostawa sprzętu hydrologicznego, geologicznego i aparatury pomiarowej do kształcenia praktycznego na Akademii Pomorskiej w Słupsku" w ramach projektu ,,Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)".
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części.
3. Opis każdej części zamówienia zawarto w dalszej części ogłoszenia.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 1 067 727.68 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa akcesoriów ornitologicznych itp.
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL636
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot części obejmuje zakup i dostawę:
1) Detektor ultradźwięków i rejestrator szerokopasmowy - 1 szt.,
2) Pułapka harfowa na nietoperze - 1 szt.,
3) Pułapka żywołowna na gryzonie i inne drobne ssaki - 10 szt.,
4) Fotopułapka - 3 szt.,
5) Sieci ornitologiczne i chiropterologiczne - 5 szt.,
6) Tyczki do sieci orn. i chiropterologicznych - 5 szt.,
7) Pułapka zatrzaskowa ornitologiczna - 5 szt.,
8) Pułapka zatrzaskowa na ptaki drapieżne - 5 szt.,
9) Siatka planktonowa - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu części zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 27 641.79 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 35
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa zestawów wiertniczych i próbników geologicznych.
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL636
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot części obejmuje zakup i dostawę:
1) Mechaniczny zestaw wiertniczy - 1 zestaw,
2) Ręczny zestaw wiertniczy (ze stali nierdzewnej) - 1 zestaw,
3) Próbnik uniwersalny do poboru osadów - 1 zestaw,
4) Próbnik rdzeniowy - 1 zestaw,
5) Próbnik do poboru osadów biogennych - 1 zestaw,
6) Wyciągarka dźwigniowa - 1 zestaw.
2. Szczegółowy opis przedmiotu części zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 105 506.01 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 35
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa sprzętu hydrologicznego, meteorologicznego itp.
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL636
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot części obejmuje zakup i dostawę:
1) Stacja meteorologiczna - 2 szt.,
2) Miernik wieloparametrowy - 1 szt.,
3) Sonda samorejestrująca - 1 szt.,
4) Wielofunkcyjny kolorymetr laboratoryjny - 1 szt.,
5) Jonometr mikrokomputerowy - 1 szt.,
6) Młynek hydrometryczny - 1 szt.,
7) Limnigraf - 10 szt.,
8) Rejestrator przewodności wody - 1 szt.,
9) Prądomierz profilujący - 1 szt.,
10) Echosonda z wbudowanym odbiornikiem GPS - 1 szt.,
11) Zestaw do rejestracji zjawisk ekstremalnych - 1 zestaw,
12) Ponton - 1 szt.,
13) Silnik zaburtowy - 1 szt.,
14) Zestaw mierników natężenia UV - 2 zestawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu części zawiera załącznik nr 5.3. do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 225 827.71 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 35
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa sprzętu do pomiarów geodezyjnych i GPS-ów.
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
30200000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL636
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot części obejmuje zakup i dostawę:
1) Odbiorniki GPS ver.1 - 5 szt.,
2) Wysokościomierz elektroniczny - 1 szt.,
3) Zestaw pomiarowy - 1 zestaw,
4) Cyfrowa stacja fotogrametryczna - 2 zestawy,
5) Oprogramowanie fotogrametryczne - 1 zestaw,
6) Odbiorniki GPS ver.2 - 11 szt.,
7) GPS geodezyjny ze stacją bazową - 1 szt.,
8) Teodolit elektroniczny - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu części zawiera załącznik nr 5.4. do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 576 343.91 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 35
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa skanera, drukarki i stanowiska biometrycznego.
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
30200000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL636
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot części obejmuje zakup i dostawę:
1) Skaner 3D - 1 szt.,
2) Stanowisko biometryczne - 1 szt.,
3) Drukarka 3D - 1 szt..
2. Szczegółowy opis przedmiotu części zawiera załącznik nr 5.5. do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 66 408.26 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 35
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Zakup i dostawa stacji kontrolnych
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
30200000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL636
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiot części obejmuje zakup i dostawę:
1) Stacja kontroli zanieczyszczeń chemicznych - 1 szt.,
2) Stacja kontroli radiologicznej - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu części zawiera załącznik nr 5.6. do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 35
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.04.02.00-22-0004/16-00
II.2.14)Informacje dodatkowe
Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.apsl.edu.pl
Miejsce i termin składania: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/05/2018
Termin składania: 2018-05-28
Otwarcie: Warunki otwarcia ofert Data: 28/05/2018 Czas lokalny: 10:45 Miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a.
Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Akademia Pomorska w Słupsku.
Wadium: w uwagach
Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia
Uwagi: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 500,00 PLN (słownie: pięćset zł), CZĘŚĆ 2: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset zł), CZĘŚĆ 3: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł), CZĘŚĆ 4: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy zł), CZĘŚĆ 5: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł), CZĘŚĆ 6: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset zł). W zależności od części, na realizację której Wykonawca składa swoją ofertę. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych.Dodatkowo Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który spełnia następujące fakultatywne przesłanki wykluczenia z postępowania, wskazane w art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie winno zostać złożone w formie jednolitego dokumentu ESPD (JEDZ). Jednolity dokument wstępnie przygotowany przez Zamawiającego dla przedmiotowego postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu zamieszczenia niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z przepisów ust. 24aa ustawy PZP i przeprowadzenia postępowania w procedurze odwróconej. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających braku podstaw wykluczenia oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wskazanych w pkt.10.3.-10.4. SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.6.-.10.8. do SIWZ. 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 7. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewidział możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie określonym w pkt. 23.4. SIWZ. 8. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 8.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 8.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2., (...) lub 2.6.do SIWZ w zależności od numeru części, na realizacje której Wykonawca składa swoją ofertę; 8.3. oświadczenie - jednolity dokument (JEDZ), przygotowany zgodnie z pkt. 10.1 SIWZ, 8.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 8.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia,zgodnie z pkt. 11.2. SIWZ; 8.6. dowód wniesienia wadium. 9. Ofertę należy złożyć w Akademii Pomorskiej w słupsku, przy ul. Arciszewskiego 22a.
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/07/2018
Kontakt: Akademia Pomorska w Słupsku
000001459
ul. Arciszewskiego 22a
Słupsk
76-200
Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Wyrwa, Iwona Zagdan
Tel.: +48 598405327
E-mail: zampub@apsl.edu.pl
Faks: +48 598405380
Kod NUTS: PL636
Język kontaktu: polski
Kod CPV: 38000000
Numer dokumentu: 156835-2018
Źródło: Internet i własne - TED - 12/04/2018 S71