pc
Rada nadzorcza Orlen Asfalt z grupy PKN Orlen zdecydowała o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko prezesa spółki. Nabór zgłoszeń potrwa do 25 kwietnia. To drugie w ostatnim czasie postępowanie na wybór szefa Orlen Asfalt.
Jak poinformował Orlen Asfalt w opublikowanym w środę ogłoszeniu, pisemne zgłoszenia w obecnym postępowaniu kwalifikacyjnym na stanowisko prezesa spółki można przesyłać m.in. do Biura Partnerów Biznesowych HR PKN Orlen w Płocku.
Wcześniej, Orlen Asfalt podawał, że 13 kwietnia rada nadzorcza zdecydowała o zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko prezesa spółki „bez wyłonienia kandydata w postępowaniu” - zostało ono ogłoszone 27 marca, a termin przyjmowania zgłoszeń upłynął 4 kwietnia.
Z danych Orlen Asfalt wynika, że obecny zarząd jest dwuosobowy, w jego skład wchodzą: Maciej Smolarek, przewodniczący rady nadzorczej oddelegowany do czasowego wykonywania czynności prezesa spółki oraz Danuta Dobrzeniecka, jako członek zarządu, dyrektor finansowy, pełniąca to stanowisko od kwietnia 2015 r.
Smolarek został delegowany przez radę nadzorczą Orlen Asfalt do czasowego pełnienia funkcji szefa spółki po tym, gdy 9 lutego odwołano ze stanowiska jej prezesa Jarosława Tyca, który pełnił tę funkcję od czerwca 2017 r., a w latach 1999-2002 był wiceprezesem PKN Orlen. Tyc był także od kwietnia 2016 r. do lutego tego roku prezesem innej spółki zależnej płockiego koncernu, Orlen Paliwa.
Orlen Asfalt to jeden z największych w Polsce i Europie Środkowej dostawców lepiszcza bitumicznego wykorzystywanego do produkcji nawierzchni asfaltowych. Jak informuje spółka, aktualnie ofertę stanowią tam asfalty pochodzące z pięciu ośrodków produkcyjnych w Płocku i Trzebini w Polsce, Pardubicach i Litvinovie w Czechach oraz w Możejkach na Litwie.
Orlen Asfalt produkuje asfalty drogowe i przemysłowe, w tym asfalty modyfikowane, przeznaczone do nawierzchni, po których odbywa się transport ciężki. W 2013 r. spółka otworzyła swój oddział w Rumunii.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek