mk
Stoczniowcy z Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia nie mogą narzekać na brak pracy. W stoczni w Szczecinie trwają remonty kilku statków, a w najbliższych dniach zaplanowane są prace na kolejnych jednostkach.
Stocznia kontynuuje współpracę ze szczecińskim armatorem – Polską Żeglugą Morską. Obecnie trwa remont ostatniej z czterech jednostek przyjętych do stoczni w grudniu 2016 r. – masowca Olza. Wcześniej remonty przeszły Skawa, Solina i Roztocze. Zakres prac na statkach obejmował konserwację kadłuba i ładowni, remonty maszynowe i elektryczne, oraz przegląd dźwigów ładunkowych i urządzeń pokładowych. Większość prac prowadzona była w doku nr 5.
Jednocześnie w stoczni trwają remonty jednostek Covadonga oraz Lita. Pierwszy statek to chemikaliowiec o wymiarach 119 x 17 m, należący do hiszpańskiego armatora. Lita jest z kolei drobnicowcem i należy do armatora z Niemiec. Ma 137 m długości i 23 m szerokości. W doku nr 1 Lita przechodzi remont obejmujący konserwację i prace na kadłubie.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek