Paweł Kuś
Zarząd Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia mógł doprowadzić do szkody majątkowej na rzecz zakładu. Obecnie trwa śledztwo w tej sprawie prowadzone przez Prokuraturę Okręgową w Szczecinie. Szkoda miałaby wynieść 1,5 mln zł, a do jej wyrządzenia miało dojść między 2013 i 2015 rokiem.
Śledztwo rozpoczęło się po interwencji Krzysztofa Zaremby, posła z Prawa i Sprawiedliwości, który złożył wniosek o kontrolę stoczni do Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Szczecinie.
- Złożyłem zawiadomienie do Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego o kontrole wszystkich działań w obydwu stoczniach - potem w jednej po połączeniu. Chodzi o ostatnie pięć lat ze szczególnym uwzględnieniem funduszu Mars - to jest pierwsza rzecz. Druga - chciałem oświadczyć, że Morska Stocznia Remontowa Gryfia istnieje i istnieć będzie – mówił wtedy Krzysztof Zaremba.
Śledztwo rozpoczęło się 23 grudnia. Przypomnijmy, że pierwsze półrocze 2015 roku, Gryfia zakończyła ze stratą 9,5 mln zł. W grudniu odwołana ze stanowiska prezesa stoczni została Hanna Hanć.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza