Firmy działające na terenie dawnej Stoczni Szczecińskiej nie mogą korzystać z transportu kolejowego, mimo iż niedawno wyremontowano na jej terenie wszystkie tory. Winne jest miasto, które nie wymieniło skrzyżowań torów kolejowych z tramwajowymi.
Skrzyżowania leżą poza terenem Szczecińskiego Parku Przemysłowego (dawnej Stoczni), więc spółka nie ma prawa ich remontować. Inicjatywa leży po stronie Tramwai Szczecińskich, które zapowiadają, że do naprawy dojdzie, ale dopiero na przyszłą wiosnę.
To jednak duży problem dla SPP, któremu zależy na jak najszybszym ukończeniu inwestycji. Tory są bowiem niezbędne firmom działającym na terenie stoczni. Po to właśnie park wykonał szeroko zakrojoną modernizację dwóch kilometrów torów oraz wymiany zwrotnic. Do ukończenia inwestycji brakuje tylko remontu dwóch krzyżownic, czyli skrzyżowania torów tramwajowych z kolejowymi.
Koszt wymiany krzyżownic to około 3 mln złotych. Tramwaje Szczecińskie zapewniają, że mają już wybranego projektanta, ale inwestycja ruszy prawdopodobnie dopiero w przyszłym roku. Przez ten czas firmy stoczniowe mogą zapomnieć o transporcie pociągami np. blach do obróbki czy wielkogabarytowych konstrukcji stalowych.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza