Gdzie podział się majątek stoczni i w jaki sposób spółka utraciła kontrolę nad dwoma nabrzeżami? - pytał na sejmowej sesji komisji gospodarki morskiej Marek Różalski, nowy prezes Gryfii – donosi Radio Szczecin.
- Szczecińska Stocznia Remontowa jest zadłużona - dodał Janusz Jagielski, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej. - Majątek został rozprowadzony na granicy prawa. Teraz jest to sprawdzane. Outsourcing jest dwa razy droższy, zadłużenie jest duże. Widać po wynikach finansowych, że cała sfera finansowa przeszła do Gdańska. Bez większych obliczeń, ale intuicyjne, 2/3 remontów, które było w naszym regionie, przeszło do Gdańska i wzmocniło Stocznię remontową Nauta.
- Rząd chce zająć się trudną sytuacją w Gryfii. Za miesiąc ma być gotowy program naprawczy - mówił minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej Marek Gróbarczyk. - Wiedzieliśmy mniej więcej jak to wygląda. Każdy, kto ma coś wspólnego z tą branżą, jak widział w jaki sposób wyprowadza się z Gryfii całe ciągi produkcyjne czy wydziały, alarmował i wszyscy alarmowali, że tak robić nie wolno.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza