Stocznia Remontowa Nauta po raz kolejny pracuje dla armatora – Murmansk Shipping Company. Tym razem remontuje masowca Grumant.
Statek Grumant przechodzi remont, którego zakres obejmuje: konserwację kadłuba, wymianę stali na stępkach przechyłowych, konserwację pokładu głównego, nadbudówki, komingsów ładowni i pokryw lukowych, a także prace maszynowe oraz demontaż i czyszczenie prądnic. Jednostka ma 181 m długości i 23 m szerokości, została zbudowana w 2006 r.
Nauta już wielokrotnie współpracowała z tym klientem, w 2014 r. remontowała masowce: Kuzma MInin, Novaya Zemlya, Severnaya Zemlya i Mikhail Kutuzov. Klient Nauty – Murmansk Shipping Company jest jednym z czołowych armatorów operujących w rejonie Europy Północnej i Arktyki. Firma dysponuje flotą ponad 300 statków o łącznej nośności ponad 1,2 mln ton. Spółka jest liderem w dziedzinie transportu i przeładunku ropy naftowe, a także rozwija się w obszarze prac poszukiwawczych i budowy instalacji hydrotechnicznych.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza