Gdańska stocznia Remontowa SA w styczniu tego roku przeżywa rekordowy okres. Przez kilka dni, do około połowy stycznia 2015 roku było w niej aż 21 statków oraz duża platforma.
Więcej niż jedną trzecią miejsca w stoczni zajęły promy.
Nie często zdarza się spotkać jednocześnie aż osiem promów w jednej stoczni. Tak było w stoczni Remontowa SA, przez kilka dni w połowie stycznia.
Ośmioma promami, które jednocześnie znalazły się w Remontowej SA były:
- BALTIVIA (PŻB)
- SKANIA (Unity Line)
- SUPERSPEED 1 (Color Line)
- CROWN SEAWAYS (DFDS Seaways)
- SIRENA SEAWAYS (DFDS Seaways)
- BRETAGNE (Brittany Ferries)
- FINNSTAR (Finnlines)
- PRINS RICHARD (Scandlines).
Większość z tych ośmiu promów było poddawanych zaplanowanym remontom, dokowaniu i konserwacji, ale niektóre przeszły też instalacje płuczek spalin (jednostki Superspeed 1, Prins Richard, Crown Seaways, Sirena Seaways i Finnstar).
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza