Narasta konflikt między władzami szczecińskiej stoczni MSR Gryfia a związkowcami. Ci ostatni zarzucają właścicielowi, że „nic nie robi dla zakładu”.
Związkowcy ganią Fundusz Mars, właściciela stoczni za brak inwestycji oraz wyprzedaż terenów. Wróciła także sprawa Mostu Brdowskiego i konfliktu z firmą Bilfinger, czego wynikiem jest utrudniony dojazd do zakładu
Wczoraj przed radnymi sejmiku zachodniopomorskiego stanęła Hanna Hanć, prezes MSR Gryfia. Przedstawiła plany na rozwój firmy. W tej chwili kluczową inwestycją jest remont doku nr 5. Jest to największy dok i ma dla MSR Gryfii kluczowe znaczenie, ponieważ to w nim remontowane są największe jednostki wpływające do stoczni. Aby mógł dalej sprawnie funkcjonować, wymaga przeprowadzenia prac remontowych i odnowienia klasy.
Wynik finansowy Gryfii nadal jest jednak zły. - Moja rada nadzorcza i właściciel oczekują, że w tym roku tę rentowność poprawię i to jest moje zadanie – mówiła w kwietniu Hanć. Stocznię czeka teraz badanie przez specjalną komisję. Wtedy radni będą mieli pełny obraz sytuacji.
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek
Dzięki systemowi smarowania powietrzem OceanGlide firma Alfa Laval podpisała pierwsze porozumienie o współpracy z koreańską stocznią
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich