PMK
Trójmiejskie zakłady brały udział w budowie kolejnego kadłuba dla norweskiej stoczni. Stocznie zbudowały dwa duże bloki częściowo wyposażonego kadłuba dla Ronja Ocean - jednostkę do przewozu żywych ryb.
W stworzeniu tej jednostki brały trzy zakłady: firma Montex Shipyard Dębowski Wasiołek, Stocznia Wisła z Gdańska oraz stocznia Crist. Firmy wykonały kolejno: część dziobową ze śródokręciem, nadbudówkę oraz część rufową z szybem maszynowym i kominem.
Wykonane przez Polaków elementy popłyną teraz do norweskiej stoczni Myklebust Verft w Gursken (grupa Kleven). Mają tam przybyć na pokładzie statku Frigga już 22 lipca. Koniec budowy Ronja Ocean jest planowany na marzec przyszłego roku.
Ronja Ocean została zamówiona przez armatora Solvtrans. Jednostka będzie miała ok. 80 metrów długości i pojemność 3200 m3, co pozwoli na raz przewieźć 500 ton żywej ryby. Armator planuje budowę drugiej takiej jednostka, która miałaby być dostarczona we wrześniu 2017 roku. Prawdopodobnie w powstaniu tego statku też wezmą udział polskie zakłady.
Już wkrótce start sezonu wycieczkowego w Porcie Gdynia
MidOcean Energy finalizuje transakcję nabycia udziałów Tokyo Gas w portfelu zintegrowanych australijskich projektów LNG
Konferencja „Morska flota handlowa pod narodową banderą. Polską racją stanu!"
Nowa lokalizacja firmy Roxtec
Carnival Corporation z dobrym wynikiem za pierwszy kwartał
Stoczniowcy wyróżnieni przez marszałka za wkład w rozwój województwa pomorskiego