pc
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej szuka członka zarządu. O wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego spółka poinformowała w środę. Zgłoszenia przyjmowane są do 11 stycznia.
Kandydaci na stanowisko członka zarządu powinni m.in. posiadać wykształcenie wyższe lub wykształcenie wyższe uzyskane za granicą uznawane w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów; co najmniej 5-letni okres zatrudnienia w obszarze informatyki na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę lub świadczenia usług na podstawie innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własny rachunek; a także co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek w obszarze informatyki.
Dodatkowo, kandydaci powinni posiadać: udokumentowane doświadczenie w realizacji dużych projektów informatycznych w roli zarządzającego strukturami informatycznymi; dostęp do informacji niejawnych z klauzulą co najmniej „TAJNE/NATO SECRET”; uprawnienia do kierowania działalnością gospodarczą objętą zakresem koncesji CTM; udokumentowany udział w realizacji projektów B+R+I – preferowany w sektorze obronnym.
Kandydaci nie mogą natomiast pełnić funkcji społecznego współpracownika albo być zatrudnieni w biurze poselskim, senatorskim, poselsko-senatorskim, biurze posła do Parlamentu Europejskiego lub przez partię polityczną, jak również wykonywać aktywności społecznej lub zawodowej rodzącej konflikt interesów.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej jest liderem w projektowaniu, budowie, dostawie i utrzymaniu zintegrowanych systemów: dowodzenia, analizy i przetwarzania danych, łączności, okrętowych oraz podwodnych, w domenie techniki wojskowej i cywilnej.
Kompetencje OBR Centrum Techniki Morskiej zostały potwierdzone podczas targów MSPO 2018 w Kielcach. Zintegrowany „Okrętowy System Zarządzania Walką SCOT”, wdrożony na prototypowym okręcie projektu 258 „Kormoran”, został uhonorowany główną nagrodą Prezydenta RP.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek