pc/intermarinegroup.com
Intermarine UK Ltd 9 stycznia podpisało z Portland Port Authority 20-letnią umowę dzierżawy nowoczesnej hali produkcyjnej. Powstanie tam zakład wyposażony w najnowocześniejszy park maszynowy światowej klasy producentów. Dostawy sprzętu zaplanowano już w przyszłym miesiącu, a uruchomienie produkcji – w marcu 2018 r.
Przedmiotem umowy z Portland Port Authority jest obiekt przemysłowy o powierzchni 2 400 m2 wraz z placem o powierzchni ponad 1 000 m2 i dostępem do nabrzeża. Powstający tam zakład produkcyjny zostanie wyposażony w sposób spełniający najbardziej wymagające potrzeby klientów w zakresie szeroko pojętych usług stoczniowych, w tym: napraw i remontów statków, produkcji sekcji, konserwacji, prefabrykacji elementów stalowych i aluminiowych oraz prac rurarskich. Intermarine UK planuje także współpracę z firmami inżynieryjnymi w zakresie produkcji elementów dla sektora lądowego.
– Jesteśmy przekonani, że dogodna lokalizacja w środkowej części kanału La Manche, który jest jednym z najbardziej ruchliwych szlaków żeglugowych na świecie, pozwoli klientom na skorzystanie z naszych usług nie powodując jednocześnie zakłóceń w ich planowej żegludze – czytamy na stronie internetowej Inter Marine.
Otwarcie własnego zakładu produkcyjnego jest bardzo ważnym krokiem w rozwoju działalności stoczniowej w ramach Grupy Inter Marine.
Inter Marine to firma z blisko 30 letnim doświadczeniem. Początki Grupy sięgają roku 1990. Obecnie działa w takich obszarach biznesowych jak: usługi stoczniowe, handel międzynarodowy, pośrednictwo pracy na morzu i lądzie, usługi żeglugowe, logistyka, transport i spedycja.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza