ew
Promy Finnlines wyposażone zostaną w innowacyjny system od Telenor Maritime. To oznacza spore udogodnienia dla pasażerów, którzy korzystają z oferty fińskiego armatora. Jak wyjaśnia przewoźnik, zastosowanie tego rozwiązania oznacza, że podczas podróży promem, znajdując się na środku morza, pasażerowie będą mogli nadal bezproblemowo komunikować się ze światem czy korzystać z wirtualnej rozrywki. Po fazie testów, które prowadzone były na jednej z jednostek, teraz system znajdzie się również na innych jednostkach ro-pax.
Firma Finnlines zdecydowała się postawić na znane i sprawdzone w branży morskiej rozwiązanie oferowane przez firmę Telenor Maritime. Jest to platforma łącząca w sobie usługi premium Wi-Fi, technologię Ka VSAT oraz łącze dosyłowe dla szerokopasmowych usług mobilnych. Oznacza to możliwość korzystania ze streamingu wideo, bezproblemowy kontakt z rodziną i przyjaciółmi czy niezawodny dostęp do serwisów społecznościowych.
„Wciąż poszukujemy sposobów na polepszenie doświadczeń klientów, stąd też lifting naszych statków, a serwis premium Wi-Fi pasuje idealnie do tego odnowionego konceptu” - powiedział Kielo Vesikko z Finnlines. „Współpraca z Telenor Maritime jest produktywna, gładka, charakteryzuje się elastycznością i pozwala na osiągnięcie znaczących osiągnięć i doskonałych wyników”.
Program pilotażowy z wykorzystaniem rozwiązań od Telenor Maritime realizowany był na promie Finnmaid, który kursuje na trasie Helsinki–Travemünde. Zaproponowane rozwiązania zostały entuzjastycznie przyjęte przez pasażerów. Goście docenili wysoką jakość połączenia Wi-Fi, które charakteryzuje się doskonałymi parametrami i niezawodnością w czasie całego rejsu. Podobne rozwiązania mają się znaleźć docelowo także na pozostałych promach typu ro-pax należących do Finnlines.
Finnlines nie jest jedyną firmą, która korzysta z rozwiązań oferowanych przez Telenor Maritime. Wśród innych operatorów promowych, którzy współpracują z norweskim przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, znajdują się m.in.: Color Line oraz DFDS.
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek
Dzięki systemowi smarowania powietrzem OceanGlide firma Alfa Laval podpisała pierwsze porozumienie o współpracy z koreańską stocznią
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich