W grudniu 2014 roku Vistal uruchomił nową linię cynkowania wysokotemperaturowego w swoim zakładzie cynkowniczym w Liniewie. Wymagało to zakupu nowych, specjalistycznych maszyn oraz urządzeń, a także zamontowania niezależnej od już istniejącej linii transportowej. Umożliwia ona równoczesną pracę linii cynkowania wysokotemperaturowego i zanurzeniowego.
Usługa cynkowania wysokotemperaturowego to technologia pozwalająca na zabezpieczenie detali odpowiadających za bezpieczeństwo i pracujących przy dużych obciążaniach. Metoda ta pozwala na długotrwałe zabezpieczenie elementów przed korozją oraz nie wymaga konserwacji, jak w przypadku powłok malarskich. Jest więc szczególnie przydatne w branżach marine i offshore.
Charakteryzuje się także wyższą od powłok galwanicznych odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Ze względu na uruchomienie zautomatyzowanej linii produkcyjnej oraz zainstalowanej wirówki cynkowniczej, wyeliminowane zostały m.in. nadlewy cynku. Pozwala to na osiągnięcie powtarzalności wykonywanych powłok a także możliwość cynkowania drobnych elementów takich jak: śruby, podkładki, łańcuchy, obejmy, kotwy itp. Dodatkowo detale nie wymagają dodatkowej obróbki, co znacznie skraca proces cynkowania a także umożliwia ich wykorzystanie bezpośrednio po jego zakończeniu. Metoda to uznawana jest za jedno z najlepszych zabezpieczeń antykorozyjnych, a jej wykonanie z normą PN-EN ISO 1461 gwarantuje powłokę najwyższej jakości.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza