7 czerwca w Gdyni, w Stoczni Remontowej Nauta w oraz jednostce wojskowej Formoza przebywali z wizytą członkowie Komisji Obrony Narodowej. Podczas odwiedzin w Naucie posłowie przeszli się po terenie stoczni zapoznając się z jej infrastrukturą i rozmawiając z przedstawicielami zarządu stoczni.
- Problemy poszczególnych przedsiębiorstw związanych z obronnością najlepiej można poznać podczas takich właśnie wizyt - mówił Wojciech Skurkiewicz Poseł na Sejm RP, Wiceprzewodniczący Komisji Obrony Narodowej i Przewodniczący Sejmowej Podkomisji Stałej ds. Przemysłu Obronnego, członek Klubu Parlamentarnego Prawo i Sprawiedliwość. - Odwiedziliśmy przedsiębiorstwa związane z produkcją broni, między innymi zakłady w Radomiu, teraz przyszła kolej na polskie wybrzeże.
Przedstawiciele Stoczni podkreślali jej zaangażowanie w działalność związaną z przemysłem zbrojeniowym, praktycznie od początku jej istnienia, mówili o realizowanych obecnie remontach statków (między innymi Piorun i Pułaski) i projektach, w których mają nadzieję uczestniczyć w przyszłości.
- 7 października tego roku Stocznia Nauta obchodzi swoje 90 urodziny, od samego początku istnienia stocznia współpracuje z Marynarką Wojenną i mamy nadzieję, że ta współpraca będzie się rozszerzała w związku z modernizacją Marynarki Wojennej w najbliższych latach- mówił Sławomir Latos prezes SR Naut
Wojciech Skurkiewicz podkreślił też, że budżet na kontrakty związane z przemysłem wojskowym i modernizację polskiej armii jest duży, wspomniał także, że jego zdaniem Stocznia Marynarki Wojennej, którą obecnie zarządza jeszcze syndyk, już wkrótce powinna stać się kolejnym z członków Polskiej Grupy Zbrojeniowej.
Podczas wizyty w Naucie odbywały się również ćwiczenia komandosów z Formozy.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza