Na remont do stoczni Nauta przypłynął zbiornikowiec Anemos I, który pływa w barwach Capital Ship Management.
W suchym doku SD I statek przechodzi standardowy remont klasowy. Jednostka o długości prawie 184 m została wybudowana w 2007 r. w koreańskiej stoczni, jedną z jej zalet jest wysoka klasa lodowa.
Nauta nie po raz pierwszy współpracuje z greckim armatorem. W kwietniu ubiegłego roku, również w doku SD I, remont klasowy przeszedł zbiornikowiec Assos. Również MSR Gryfia z grupy MARS Shipyards & Offshore miała okazję w ostatnim czasie pracować dla Capital Ship Management. W połowie grudnia w Szczecinie remontowany był ropo-rudo-masowiec Apostololos.
Flotę Capital Ship Management tworzy 59 statków, wśród których największą grupę stanowią zbiornikowce (39 jednostek). Oprócz nich armator posiada 17 kontenerowców oraz nowoczesne masowce. Jednocześnie jest to jedna z największych na świecie flot o wysokiej klasie lodowej.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek