Wszystkie doki i nabrzeża Stoczni Nauta są w pełni obłożone. Aktualnie w zakładzie przy Czechosłowackiej w remoncie jest 8 jednostek. Remont przechodzi również żaglowiec Fryderyk Chopin.
W suchym doku SD II trwają prace na tankowcu Advantage Avenue. Jednostka o długości prawie 250 m należy do floty Geden Lines – armatora, który kilka tygodni wcześniej zlecił Naucie remont rekordowego tankowca Advantage Spring (274,5 x 48 m). Advantage Avenue przechodzi w stoczni swój pierwszy remont klasowy.
W sąsiednim doku SD I zadokowany został uniwersalny masowiec Marielle Bolten pływający w barwach armatora z Hamburga - Aug. Bolten Wm. Miller’s Nachfolger. Jednostka o długości ponad 180 m wymaga standardowego remontu konserwacyjno-dokowego.
Z kolei w dokach i przy nabrzeżach Basenu VI znajdują się aktualnie jednostki: MS Juno (190 m), Horyzont II, Brennholm, Key North i Neptun. BBC Canada cumuje przy nabrzeżu Trzydziestolecia.
Przy ul. Waszyngtona remontowany jest żaglowiec Fryderyk Chopin, który pod względem wyporności i długości całkowitej jest drugim (po Darze Młodzieży) żaglowcem pływającym pod polską banderą. Jednostka ta przechodzi standardowy remont klasowy, malowanie poszycia oraz drobne prace konserwacyjne.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek