jk
Należący do Tallink statek Regal Star zaoferuje jeszcze więcej miejsca kierowcom. Jednostka przeszła niedawno modernizację.
Regal Star obsługuje dla popularnego estońskiego armatora połączenie Paldiski-Kapellskär. Jednostka typu ro-ro przeszła właśnie remont, po którym jeszcze więcej miejsca do swojej dyspozycji będą mieli kierowcy pojazdów ciężarowych, przewożący ładunki na tej trasie. Do tej pory miejsc dla kierowców było 80. Teraz statek będzie mógł przyjąć na pokład dodatkowych 20 kierowców. Wszystko dzięki zainstalowaniu dodatkowego prefabrykowanego bloku.
Jak wytłumaczono, decyzja o zamontowaniu dodatkowego segmentu, pozwalającego na zwiększenie dostępnej powierzchni dla kierowców, podyktowana jest m.in. wzrostem liczby kobiet kierowców i potrzebą zapewnienia im odrębnych kabin.
- Coraz więcej kobiet zasiada za kierownicami dużych pojazdów ciężarowych, a na nas spoczywa obowiązek dostarczenia im komfortowych kabin – powiedział Tarvi-Carlos Tuulik z Tallink.
Należący do Tallink statek Regal Star został zbudowany w 1993 r. w Petersburgu, ale wszystkie prace na nim zostały zakończone dopiero w 2000 r. W przeszłości jednostka pływała m.in. dla Grimaldi Lines, a od 2003 r. zasila flotę grupy Tallink. W 2004 r. statek przeszedł modernizację.
Regal Star ma 146 metrów długości i dysponuje linią ładunkową o długości 1740 metrów.
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza
Konferencja „Morska flota handlowa pod narodową banderą. Polską racją stanu!"