pc
P0iotr Ambrozowicz, wiceprezes OT Logistics S.A. złożył rezygnację z pełnionej funkcji z dniem 30 stycznia 2018 r. Swoje obowiązki w zarządzie przekazał pozostałym członkom zarządu spółki.
Piotr Ambrozowicz sprawował funkcję członka Zarządu i wiceprezesa OT Logistics od połowy 2015 r. Odpowiadał głównie za rozwój Grupy Kapitałowej OT Logistics. Nadzorował procesy akwizycji i ich finansowania, w tym objęcie kontroli nad operatorem chorwackiego portu Luka Rijeka.
- Wypełniłem postawione mi przez Zarząd zadania poszerzenia zakresu działalności Grupy i zwiększenia skali działalności za granicą. Ostatnie trzy lata to czas niezwykle wytężonej pracy w zespole profesjonalistów, skupionych na dążeniu do celu. Życzę całemu zespołowi OT Logistics powodzenia w dalszej realizacji ambitnej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej – powiedział Piotr Ambrozowicz.
- Dziękujemy Piotrowi za jego wkład i duże zaangażowanie w rozwój naszej Grupy Kapitałowej. Życzymy mu powodzenia w dalszej karierze zawodowej – mówi Zbigniew Nowik, prezes zarządu OT Logistics.
Zmiany w zarządzie weszły w życie z dniem ogłoszenia, tj. 30 stycznia br. Zarząd Spółki OT Logistics S.A. składa się z trzech osób: prezesa Zbigniewa Nowika (strategia, akwizycje), wiceprezesa Andrzeja Klimka (sprawy operacyjne i handlowe) oraz Radosława Krawczyka (działy finansowe
i administracyjne).
OT Logistics S.A. to polska firma z ponad 70-letnim doświadczeniem. Wraz ze spółkami tworzącymi Grupę Kapitałową OT Logistics jest największym operatorem portowym w Polsce i na południowym Bałtyku oraz liderem w transporcie wodnym śródlądowym, od Kaliningradu w Rosji po porty w Niemczech i Holandii. Grupa skupia również podmioty wyspecjalizowane w transporcie drogowym, kolejowym, a także spedycji i logistyce. W 2016 r. Grupa wypracowała 712,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, a jej zysk netto wyniósł 10,0 mln zł. Akcje OT Logistics od 2013 r. są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ministerstwo Infrastruktury: decyzja w sprawie przetargu na terminal zbożowy w rękach Portu Gdynia
Zanieczyszczone paliwo przyczyną problemów Dali w Baltimore?
Konferencja dt. bezpieczeństwa powodziowego w dorzeczu Wisły z udziałem ministra infrastruktury
Niemal pół miliarda dolarów na modernizację sił morskich Peru przy współudziale stoczni z Korei Południowej
Wyprawa Save The Baltic Sea na przystanku w Darłowie
PSSE uruchomiła najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw symulatorów spawania VR na świecie [RELACJA]