• <
bulk_cargo_port_szczecin

Wielkie Badanie Promowe 2016 – znamy wyniki

Partnerzy portalu

Wielkie Badanie Promowe 2016 – znamy wyniki - GospodarkaMorska.pl

Zdaniem kierowców najwyższą jakość jedzenia oferuje przewoźnik Viking Line a najłatwiejszy dostęp do pryszniców gwarantuje Tallink Silja - znamy wyniki Wielkiego Badania Promowego 2016.

Wyniki badania pokazują, że kierowcy wolą pokonywać przeprawy promem niż tunelem (71% respondentów wybrałoby prom). Jednakże już stojąc przed wyborem tunel czy most, 57% ankietowanych wybrałoby most.

Ulubionymi trasami ankietowanych są połączenia, w kolejności (TOP 5 - cała lista w pełnym raporcie!):
1. Świnoujście-Ystad,
2. Calais-Dover,
3. Gdynia-Karlskrona,
4. Hoek van Holland – Harwich,
5. Świnoujście – Trelleborg.

Kierowcy wymieniając aspekty, które są dla nich najbardziej irytujące w czasie podróży promem najczęściej wskazywali 5 obszarów: jedzenie, kabiny, internet, czystość i jakość pryszniców oraz oczekiwanie na prom.

Poproszeni o wskazanie najważniejszych czynników przy korzystania z przepraw promowych wskazali w kolejności:

1. Jakoś pryszniców/innych sanitariów.

2. Jakość jedzenia.

3. Dostępność pryszniców/innych sanitariów.

4. Poziom bezpieczeństwa.

5. Cena jedzenia.

 6. Czas oczekiwania na przeprawę.

7. Dopasowanie godzin odpłynięć.

8. Częstotliwość kursów.

9. Dostępność do Internetu/ sieci Wi-Fi.

10. Stosunek obsługi do kierowców promów.

Jednocześnie kierowcy ocenili poszczególnych armatorów pod względem tych najważniejszych ich zdaniem zmiennych.

Ankietowali uznali, że najlepszą jakość pryszniców i sanitariatów gwarantuje Tallink Silja. Najniższe wyniki w tym zakresie osiągnął DFDS Seaways.

Najwyższą jakością jedzenia może poszczycić się przewoźnik Viking Line. Kierowcy nie polecają za to stołować się u operatora Scandlines.
Najłatwiejszy dostęp do pryszniców i innych sanitariatów występuje u Tallink Silja, najniższy natomiast u przewoźnika Scandlines.
Respondenci ocenili, że najbezpieczniej czują się na promach Tallink Silja, a najniższy poziom bezpieczeństwa odczuwają przeprawiając się promami P&O Ferries.

Stosunek jakości jedzenia do ceny jest najlepszy na promach Viking Line, najgorzej natomiast oceniany jest na promach Scandlines.
Najkrócej na przeprawę ankietowani czekają w przypadku przepraw Tallink Silja, a najdłuższy czas oczekiwania na prom występuje w przypadku korzystania z usług DFDS Seaways.

Kierowcy uważają, że najlepiej dopasowane godziny odpłynięć statków ma Tallink Silja, a najgorzej sytuacja wygląda w przypadku Eckero Line.

Pod względem częstotliwości kursowania jednostek najwyżej został oceniony Tallink Silja, a najniżej DFDS Seaways.
Jeżeli weźmiemy pod lupę pomoc techniczną na promie, to okazuje się ona być na najwyższym poziomie u operatora Finnlines. Najgorsze noty w tym zakresie uzyskał Unity Line.

Na dostęp do internetu mogą liczyć kierowcy przeprawiający się u operatora Viking Line, a nie doświadczą tego luksusu lub za niego dodatkowo zapłacą osoby korzystające z przepraw promowych P&O Ferries.


Cały raport można pobrać tutaj

Źródło:
promy24.com

Partnerzy portalu

port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.