pc
Pierwsza magenta w drodze do Ameryki Północnej. Trwa dziewiczy rejs kontenerowca One Commitment, pierwszego we flocie nowego przewoźnika kontenerowego ONE (One Network Express). Statek w charakterystycznym kolorze magenta rejs rozpoczął 15 maja w Singapurze. Będzie pływał w ramach serwisu PN2, łączącego Azję z Ameryką Północną.
One Commitment ma 316 m długości, 45,6 m szerokości, 12 m średniego zanurzenia, 89 880 t nośności oraz 8,560 TEU. Statek został zbudowany w 2013 r., pływa pod japońską banderą.
Kontenerowiec zawinął już do Laem Chabang, Cai Mep i Kaohsiung, a 24 maja zameldował się w Porcie Yantian w Chinach. Stamtąd będzie kontynuował podróż do Tacoma i Vanvouver w Kanadzie. W drodze powrotnej jednostka odwiedzi porty: Tokio, Kobe, Kaohsiung i Singapur.
Jak informuje przewoźnik, kontenerowce pomalowane na kolor magenta mają odzwierciedlać energiczne i innowacyjne podejście do klientów ONE.
– Zawinięcie One Commitment do Portu Yantian to kamień milowy dla ONE. Chcemy zapewniać naszym klientom wiarygodne i kompleksowe usługi – powiedział Shunichiro Mizukami, dyrektor zarządzający ONE na Azję Wschodnią.
– Port Yantian liczy się na rynku morskim – potwierdza to zawinięcie pierwszego statku ONE. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy przyjmowali o wiele więcej jednostek tego przewoźnika – powiedział Patrick Lam, dyrektor zarządzający Yantian International Container Terminals.
Ocean Network Express (ONE) powstał 1 kwietnia przez połączenie trzech japońskich przewoźników morskich: Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd ("K" Line), Mitsui O.S.K. Lines, Ltd (MOL) i Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK).
Według zapewnień założycieli, „ONE ma na celu przekształcić globalny biznes kontenerowy w całkowicie nowe i innowacyjne usługi. Oferujemy najlepszą jakość przy najbardziej konkurencyjnej cenie. Każde nasze działanie zostało opracowane, aby zapewnić zadowolenie na najwyższym poziomie”.
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?