Szwedzkie firmy Buquebus i Nordic HSC doszły do porozumienia w sprawę umowy zakupu szybkiego promu przeznaczonego do obsługi połączeń na Bałtyku.
91-metrowy szybki katamaran Express zbudowany przez firmę Incat obecnie kończy długoterminowy czarter w służbie P&O Ferries. Od początku 2006 roku statek łączył Irlandię Północną i Szkocję. Dostawa statku dla Nordic HSC planowana jest na jesień 2015 roku.
Ralph Axelson z Nordic HSC informuje, że statek zostanie poddany remontowi, a załoga szkoleniom przed ponownym wejściem do służby latem 2016 roku. Nordic HSC ma zamiar zarejestrować statek w szwedzkim urzędzie rejestracyjnym i zatrudnić szwedzkich oficerów i załogę. Statek będzie łączył Gotlandię ze Szwecją kontynentalną.
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek