• <
bulk_cargo_port_szczecin

Dwucyfrowe wzrosty i dynamiczny rozwój – polski oddział Agility podsumowuje pierwsze półrocze 2017

jk

21.08.2017 11:57 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Dwucyfrowe wzrosty i dynamiczny rozwój – polski oddział Agility podsumowuje pierwsze półrocze 2017

Partnerzy portalu

Dwucyfrowe wzrosty i dynamiczny rozwój –  polski oddział Agility podsumowuje pierwsze półrocze 2017 - GospodarkaMorska.pl

Agility Logistics, polski oddział Agility, dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych i spedycyjnych, podsumował swoją działalność w pierwszym półroczu 2017 roku. W tym czasie firma odnotowała dwucyfrowy wzrost wyników finansowych i pozyskała nowych klientów. Zespół Agility Logistics powiększył się też o nowych specjalistów, odpowiedzialnych za sprzedaż i operacje.

W pierwszym półroczu 2017 roku obroty Agility Logistics w Polsce zwiększyły się aż o 29 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. i wyniosły ponad 18,35 mln złotych. Zysk brutto (obrót pomniejszony o koszty operacyjne) przekroczył 3,17 mln złotych i wzrósł o ponad 15 proc. We wszystkich obszarach działalności, czyli spedycji drogowej, lotniczej, morskiej i kolejowej, firma odnotowała znaczący wzrost wolumenu towarów. O 26 proc. wzrosła też liczba zrealizowanych w tym okresie zleceń. Agility Logistics rozpoczęło współpracę z nowymi klientami, zarówno lokalnymi jak i sieciowymi. Wśród nich są eksporterzy i importerzy z branży automotive, hi-tech, farmaceutycznej oraz produkcyjnej.

W pierwszym półroczu Agility Logistics postawiło na rozwój usług i wzmocnienie oferty dla polskich klientów. Firma rozwinęła, uruchomioną w zeszłym roku, usługę spedycji kolejowej opartą na regularnych połączeniach kolejowych pomiędzy Polską a 11 największymi prowincjami w Chinach. Wzmocniła też międzynarodową spedycję drogową, m.in.  dzięki rozszerzeniu sieci połączeń liniowych z Portugalią i Hiszpanią. Zakończono także wdrażanie globalnego narzędzia Agility Connects, dzięki któremu polscy klienci zyskają nowe możliwości śledzenia przesyłek i efektywnego zarządzania zleceniami transportowymi.

W związku z tak dynamicznym rozwojem Agility Logistics w pierwszym półroczu zwiększyło zatrudnienie o blisko 30 proc. Do polskiego zespołu dołączyli nowi pracownicy działu sprzedaży oraz operacji, odpowiedzialni za obsługę klientów w zakresie spedycji lotniczej, morskiej i drogowej.  

- Bardzo dobre wyniki za pierwsze półrocze i utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju to przede wszystkim efekt pracy świetnego zespołu profesjonalistów Agility Logistics, stabilnego i nastawionego na rozwój. Dobra koniunktura na rynkach światowych wpłynęła na rozwój globalnych kontraktów, obsługiwanych przez Agility, w tym nasz oddział. Rozszerzenie współpracy z polskimi oddziałami międzynarodowych korporacji i pozyskanie nowych klientów przełożyło się na intensywność i wzrost wolumenu towarów. Oprócz znaczącego rozwoju Agility Polska w obszarze spedycji lotniczej i morskiej w stosunku do lat ubiegłych, szczególny wpływ na nasze wyniki miał również dynamiczny rozwój spedycji kolejowej na linii Daleki Wschód – Polska - Europa – podsumowuje Karolina Gasińska-Byczkowska, Branch Manager Agility Logistics.
W drugim półroczu Agility Logistics będzie stawiać na dalszy rozwój usług, szczególnie spedycji kolejowej z Dalekim Wschodem i oferty dla klientów, w tym nowego narzędzia Agility Connects. Firma planuje zatrudnienie nowych pracowników, którzy wzmocnią dział sprzedaży oraz operacji lotniczych i drogowych. Zgodnie z proekologiczną strategią rozwoju, Agility Logistics wdroży też kolejny, po ISO 9001:2008, certyfikat środowiskowy – ISO 50001 (System Zarządzania Energią).  

***

Agility na świecie

Agility utrzymuje efektywne łańcuchy dostaw w najbardziej wymagających rejonach na całym świecie, oferując swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie i zindywidualizowane rozwiązania, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Agility to jeden z czołowych światowych dostawców zintegrowanych rozwiązań logistycznych. Jest spółką giełdową o przychodach przekraczających 4,1 miliarda dolarów, zatrudniającą ponad 22 000 pracowników w 500 oddziałach w 100 krajach. Najważniejsza jednostka biznesowa firmy, Agility Global Integrated Logistics (GIL), oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne, które pozwalają spełniać zróżnicowane potrzeby i wymagania klientów. Obejmują one spedycję lotniczą, morską i drogową, usługi magazynowe, dystrybucję, a także obsługę specjalistycznych projektów logistycznych, targów oraz innych wydarzeń. Z kolei, działająca w ramach Agility, grupa Infrastructure zajmuje się zarządzaniem obiektami przemysłowymi, a także oferuje usługi wsparcia logistycznego, takie jak doradztwo i wsparcie celne, zarządzanie odpadami, obsługa lotniskowa, wsparcie dla rządów i ministerstw obrony, zarządzanie na odległość oraz systemy podtrzymywania życia.

Agility w Polsce


Agility Logistics Sp. z o.o. działa w Polsce od 2008 r., posiada dwie placówki: w Warszawie i we Wrocławiu. Oddział warszawski specjalizuje się we frachcie lotniczym oraz morskim, a oddział we Wrocławiu – we frachcie drogowym oraz usługach logistycznych. Oferuje globalną strategię przewozu przesyłek drobnicowych (LCL) i atrakcyjne połączenia dla ładunków pełnokontenerowych (FCL). Lądowa sieć połączeń Agility umożliwia dostarczenie towaru na terenie Europy w ciągu od 72 do 96 godzin. Czas realizacji transportu na terenie Polski wynosi 24 godziny. Usługi Agility charakteryzuje indywidualna obsługa klienta. Firma oferuje rozwiązania logistyczne dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Portfolio klientów Agility obejmuje różne gałęzie przemysłu - automotive, high-tech aż po handel detaliczny.
Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.agility.com

Partnerzy portalu

port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.