jk
DFDS wprowadza pewne zmiany na trasie pomiędzy Niemcami a Rosją. Od 1 września statki należące do duńskiego armatora będą pływać z pominięciem portu Ust-Ługa.
Zgodnie z nowym rozkładem rejsów, od początku września statki należące do grupy będą pływały pomiędzy Niemcami oraz Rosją bez zawinięcia do portu Ust-Ługa. Oznacza to, że promy będą pływały z Kilonii bezpośrednio do Petersburga.
Serwis będzie realizowany raz w tygodniu. Statek będzie wychodził z portu Ostuferhafen w Kilonii w sobotni wieczór, a w Petersburgu będzie meldował się we wtorkowe popołudnie. Jak zauważyli przedstawiciele firmy, oferta DFDS stanie się teraz jeszcze lepszą opcją dla firm przewozowych, które chcą transportować ładunek z Petersburga w głąb Rosji
„Koncentracja naszej oferty na Petersburgu oznacza, że krótsze czasy tranzytu staną się teraz możliwe, a dodatkowo stworzony zostanie potencjał dla dalszego wzrostu, jeśli chodzi o wolumen cargo” - powiedział Dirk Claus z DFDS, który zwrócił uwagę, że z serwisu oferowanego na trasie Kilonia-Petersburg korzystają często klienci frachtowi, którzy przewożą ładunki nie tylko do zachodniej części Rosji, ale nawet do Kazachstanu.
DFDS poinformowało, że w pierwszej połowie 2017 r. wielkość ruchu pomiędzy Kilonią a Petersburgiem wzrosła aż o 1/3.
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?
Dzień Kierowcy Zawodowego z udziałem gdyńskich terminali
Polski sektor transportu wodnego podkreśla znaczenie współpracy w obszarze badań i rozwoju