PMK
Przedstawiciele RS (Rosyjskiego Morskiego Rejestru Statków) i międzynarodowego towarzystwa klasyfikacyjnego DNV GL (Det Norske Veritas i Germanischer Lloyd) podpisali porozumienie o współpracy.
Podczas spotkania omawiane były szczegóły dotyczące dalszej współpracy dwóch organizacji mającej na celu uzupełnianie swoich kompetencji. Główną osią kooperacji będzie poprawa standardów bezpieczeństwa na statkach zasilanych gazem. Ważne będzie także sprawdzanie zgodności jednostek z Kodeksem Polarnym.
- Nowa umowa zawiera procedury, którą pomogą w sytuacjach, gdy jedna z naszych firm będzie robiła przegląd jednostki sklasyfikowanej przez drugą – powiedział Knut Ørbeck-Nilssen, prezes DNV GL.
MFW: Nieefektywna ochrona infrastruktury krytycznej w RP przed atakami w cyberprzestrzeni
Umowa o budowę statku – skutki „permissible delay”
Saab i Damen nie mogą się pogodzić z porażką w przetargu na niderlandzką "Orkę". Pójdą na noże z Naval Group?
Czarter na czas – naruszenie obowiązku płatności „hire”
Katastrofa mostu w Baltimore przyczyną strat dla żeglugi
Sea Cargo Charter rozszerza swoją działalność aby przyspieszyć dekarbonizację żeglugi