pc
Wiceprezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Krzysztof Senger został p.o. prezesa PAIH zdecydowała rada nadzorcza Agencji - poinformował w czwartek PAP Senger.
"Rada nadzorcza Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w środę powierzyła mi pełnienie obowiązków prezesa zarządu PAIH" - przekazał Senger.
Rada nadzorcza Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przyjęła w środę rezygnację Tomasza Pisuli i odwołała go z funkcji prezesa.
Jak czytamy na stronie internetowej PAIH, Krzysztof Senger pracuje w PAIH od 2016 roku, gdzie odpowiadał za bezpośrednie inwestycje zagraniczne.
Senger, ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w działalności międzynarodowej oraz finansowaniu inwestycji i zarządzaniu projektami. Ukończył Biznes Międzynarodowy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uzyskał również stopień doktora na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, specjalizując się w zagadnieniach związanych z ekonomią i polityką rozwoju.
W sektorze publicznym zdobył doświadczenie w budowaniu struktur i kierowaniu administracją w zakresie finansowania i zarządzania inwestycjami. W trakcie kariery zawodowej wielokrotnie odpowiadał za prowadzenie spraw i relacji z instytucjami szczebla międzynarodowego, centralnego, oraz lokalnego.
"Równolegle w latach 2004-2013 był niezależnym doradcą, pracując również za granicą np. w roli eksperta międzynarodowego, np. negocjacje umów o wolnym handlu z UE (the DCFTA). Uczestniczył w projektach międzynarodowych związanych z innowacyjnością, B+R" - czytamy.
Dodano, że w sektorze publicznym zdobył doświadczenie w budowaniu struktur i kierowaniu administracją w zakresie finansowania i zarządzania inwestycjami. Zaznaczono, że wielokrotnie odpowiadał za prowadzenie spraw i relacji z instytucjami szczebla międzynarodowego, centralnego, oraz lokalnego" - czytamy.
MFW: Nieefektywna ochrona infrastruktury krytycznej w RP przed atakami w cyberprzestrzeni
Umowa o budowę statku – skutki „permissible delay”
Saab i Damen nie mogą się pogodzić z porażką w przetargu na niderlandzką "Orkę". Pójdą na noże z Naval Group?
Czarter na czas – naruszenie obowiązku płatności „hire”
Katastrofa mostu w Baltimore przyczyną strat dla żeglugi
Sea Cargo Charter rozszerza swoją działalność aby przyspieszyć dekarbonizację żeglugi